צפו: ילדי ירושלים השכימו קום לאמירת הסליחות

נתי קאליש 1 Comment on צפו: ילדי ירושלים השכימו קום לאמירת הסליחות

בהשתתפות מאות מילדי ירושלים התקיים מעמד סליחות מרגש, אותו כיבד בהשתתפותו הגרש"מ עמאר, רבה הראשי של ירושלים. התפילה מיוחדת, שהתקיימה בביה"כ "שערי נסים" בבירה בראשות הגאון רבי שלמה חנניה גאב"ד עליית בית חנניה, נטל חלק ירון אנג'ל מבעלי המאפייה הוותיקה, שאף העניק לילדים את ארוחת הבוקר | קובי הר צבי תיעד

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אדון הסליחות בוחן לבבות: מעמד מרגש של סליחות באשמורת הבוקר התקיים היום (ב') בבית הכנסת "שערי נסים" בירושלים בהשתתפות הראשון לציון הרב הראשי לירושלים הגרש"מ עמאר שליט"א.

video
play-sharp-fill

מעמד הסליחות המרכזי לילדי ירושלים מתקיים מידי יום ביומו בחודש אלול, בבית הכנסת שערי ניסים  בראשות הגאון רבי שלמה חנניה גאב"ד עליית בית חנניה, בהשתתפות מאות ילדי ירושלים, השופכים את ליבם ואומרים בדמע ובתחנונים את הסליחות בהתלהבות להצלחת עם ישראל, ומקבלים מדי יום ארוחת בוקר, שוקו, מיני מתיקה ולחמניה – נדבת מאפיית אנג'ל.

בסיום הסליחות נשא רבה של ירושלים דברים נרגשים אודות "מעלת תפילת תשב"ר שאין בהם חטא והקב"ה חפץ בתפילתם יותר מתפילות אחרות ולכן עודדם לתפילה לתורה למצוות ומעשים טובים". הגרש"מ שליט"א ברך מעומק הלב את מר ירון אנג'ל הי"ו על תרומתו הנדיבה וחיזק ידיו שימשיך לעשות למען התורה הקדושה.

הגאב"ד הגר"ש חנניה אמר למר ירון אנג'ל מבעלי מאפיית אנג'ל כי רק בוחן לבבות שיודע את הלב הרחב שלו למען התורה והתפילה הוא אדון הסליחות שיכפר על כל עוונותינו ויצליחנו בכל מעשי ידינו ותהיה לנו שנה טובה ומבורכת.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אדם שזלזל בגדולי ישראל מקבל במה כך??? הכל כבוד וכסף??? היכן האמת??? בושה!!!